به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی؛ فرماندار مهریز با آتش نشانان مهریزی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز به مناسبت هفتم مهرماه، روز جهانی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در جمع آتش‌نشانان مهریزی حضور یافت.
مهدی کیانی‌مقدم در این دیدار سرزده اظهار داشت: اهمیت و ارزش کارکنان آتش‌نشانی زمانی نمودار می‌شود که انسان با حوادث غیرقابل پیش‌بینی مواجه می‌شود و دلسوزی صادقانه این قشر را در نجات جان شهروندان با تمام وجود لمس می‌کند.
وی کار آتش‌نشانان را کاری دشوار و دارای اجر بسیار خواند و افزود: آتش‌نشانان از جان خود مایه می‌گذارند که به طور قطع اجر آنها نزد خداوند متعال به دلیل نجات جان انسان‌ها محفوظ است.
رئیس آتش‌نشانی مهریز نیز در این دیدار اظهار داشت: واحد آتش‌نشانی مهریز از سمت جنوب حدود 90 کیلومتر تا قلعه شمس و از سمت شمال حدود 70 کلیومتر تا علی‌آباد 40 گزی را باید جوابگو باشد که طولانی بودن طول این مسیرها یکی از مشکلات آتش‌نشانی مهریز است.
حسینی همچنین بیان کرد: سه درصد از عوارض شهرک صنعتی مهریز به آتش‌نشانی این شهرستان تعلق نمی‌گیرد در حالی که همه خدمات آن شهرک توسط آتش‌نشانی مهریز انجام می‌شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تمام وسائل ست نجات توسط خودروی سنگین آتش‌نشانی به محل حوادث حمل می‌شود که با توجه به سرعت کم این خودرو زمان زیادی که تا رسیدن به محل حادثه طول می‌کشد.
حسینی خواستار پیگیری تامین خودرویی پیشرو برای آتش‌نشانی مهریز شد.
آتش‌نشانان نیز در این دیدار خواستار راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی مسجد حضرت ابوالفضل در جاده سنتو، ورودی دهستان بهادران که خودروی آن چند ماهی است تامین شده و شهرک صنعتی مهریز شدند که فرماندار قول پیگیری آن را داد.
آتش‌نشانی مهریز 12 نفر پرسنل دارد که سه نفر بیسیم‌چی، یک نفر غواص و هشت نفر خدماتی هستند.