به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و نقل از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان این مراسم که با حضور رییس شورای سلامت شهرستان ، شهردار، رییس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان  برگزار شد.

ابتدا دکتر میرجلیلی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهریز ضمن خوش آمدگویی در مورد نقش مهم ماماها در رشد جوامع بشری گفت: کشوری که شاخص‌های مرگ و میر مادران باردار و کودکان آن بالا باشد در تمامی شاخص‌ها مشکل دارد و جزو کشورهای توسعه نیافته ‌بشمار می‌آید.

"دکتر میرجلیلی" نقش و اهمیت ارتقا شاخص مرگ و میر مادران باردار و کودکان را بسیار مهم دانست و بر توجه ماماهای شهرستان دراین زمینه تاکید کرد.

محسن زاده مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مهریز در این مراسم با ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای این بیمارستان اظهار کرد : بخش دولتی و بخش خصوصی و خیرین خوشنام مهریز ، این بیمارستان دارای ارزشیابی درجه یک بوده و یکی از برترین بیمارستانهای استان بشمار می رود.

در ادامه مهندس رستگاری فرماندار و رییس شورای سلامت مهریز با ارائه سخنانی زحمات این قشر را ارج نهاده و سلامتی آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. 

در پایان مراسم پس از بررسی مشکلات ماماها در شهرستان و ارائه نظرات و پیشنهادات آنها برای هرچه بهتر خدمات به بیماران و زنان باردار، از خدمات ارزنده این قشر زحمتکش قدردانی شد