فرماندار مهریز گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال 350 برنامه در این شهرستان بصورت مردمی اجرا می‌شود.

 به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريزسید محمد رستگاری  به مناسبت بزرگداشت  ايام الله دهه فجر گفت:این برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی در شهر و مناطق مختلف روستایی در بخش مرکزی شهرستان اجرا می شود.

وی در ادامه بيان داشت : مراسم غبارروبی قبور مطهر شهیدان ، برگزاری جشن های مختلف ، زنگ انقلاب ، برپایی نمایشگاه های متعدد ، تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و حضور گسترده مردم در اهپیمایی یوم الله 22 بهمن انجام می گیرد.
فرماندار مهریز همچنين گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و کمیته های مختلف با حضور مسئولان و دستگاه های مختلف اجرایی از مدت ها قبل در شهرستات تشکیل و با قوت وظایف را انجام می دهند.
سيد محمد رستگاری افزود: رویکرد تمام جشن ها در طول دهه فجر انقلاب اسلامی امسال همان مردمی برگزار شدن برنامه ها با نظارت ، همکاری و هماهنگی مسئولان اجرایی است که انجام می گیرد.
فرماندار مهریز تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان و دولتمردان در یکسال گذشته طرح های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شده که تعداد و زمان طرح های مورد افتتاح اعلام می شود.
رستگاری گفت: گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین شهیدان انقلاب اسلامی نیز جزو برنامه های مهم امسال مراسم دهه فجر مهریز است.
وی افزود: در خصوص نحوه برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برنامه ریزی با حضور مردم و مسئولان انجام و متعاقبا اطلاع رسانی می شود.