رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری به مناسبت ایام الله دهه فجر در مهریز خبر داد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز، آقایی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر در این رابطه گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریزدر نظر دارد برنامه هایی را درخور این ایام را برگزار نماید.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز از برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر طنز با موضوع اسیبهای اجتماعی و با  حضور جمعی از مسئولین و شاعران استان در ایام الله دهه خبر داد.
آقایی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس امام و انقلاب ، اکران فیلم شاهزاده روم  برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برپایی نمایشگاه روز شمار انقلاب، برگزاری جشنواره غذا،مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه آثار دستی کودکان و برگزاری جشن انقلاب ویژه نونهالان مهد کودک ها خبر داد.
وی برگزاری مسابقه هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب، مسابقات قرانی ، مسابقه نقاشی با موضوع ٢٢ بهمن ماه ،برپایی کارگاه زنده خوشنویسی و جشن انقلاب در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشا اسلامی مهریز را از دیگر برنامه های این اداره در این ایام برشمرد.در ایام الله دهه فجر در تعدادی از کانون های مساجد شهرستان نیز جشن انقلاب برگزار میشود.