به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز در اولین  کارگروه توسعه شهرستان مهریز در سال98 رئیس مجمع نمایندگان استان یزد   از جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز خبر داد و گفت:

اقدامات جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز انجام شده و محیط زیست موافقت کرده و برای آن اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

صباغیان-نماینده مردم مهریز ،ابرکوه،خاتم،بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در این نشست به  بخش شدن  دهستان بهادران در آینده نزدیک  اشاره کرد و افزود:

برای بخش شدن بهادران مدیرکل تقسیمات کشوری بازدید داشته و با توجه به پتانسیل و ظرفیت های این منطقه نظر وی مثبت و قول مساعد گرفته شد و به زودی در هیأت دولت مطرح تا نتیجه نهایی اعلام شود.

صباغیان همچنین  به اتفاق زارع زاده فرماندار مهریز از مدرسه شاهد دانش مهریزکه ساختمان  این مدرسه به علت خرابی ساختمان و صدمات جدی نارضایتی ایجاد کرده  بازدید داشت وزارع زاده فرماندار شهرستان مهریز از تعیین تکلیف این مدرسه در آینده نزدیک خبر داد.

دیدار با فرمانده ناحیه بسیج مهریز و تبریک به پاسداران این ناحیه به مناسبت روز پاسدارو بازدید از روستای مدوار و تفرجگاه غربالبیز و نشست با شورای دهستان خورمیز از دیگر برنامه های سفر یکروزه صباغیان به مهریز بود