برهان: مردم با بصیرت کامل وارد عرصه انتخابات شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان مهریز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده اند، باید مردم برای انتخابات اهمیت ویژه قائل شوند.
برهان افزود: نظام شکوهمند اسلامی بر پایه رای و نظر مردم و اصول دینی و اسلامی مبتنی است و باید تمامی فعالیت‌ها بر محور ارزش ها و معنویت حاکم باشد.
وی با بیان اینکه در انتخابات آینده مردم اگر بصیرت داشته باشند به حق عمل می کنند تصریح کرد: انتخابات پرشور و آگاهانه موجب شکست توطئه‌های دشمن و رشد فرهنگی و سیاسی مردم را به خوبی نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال طرح و برنامه جدید و توطئه های مختلف هستند، ولی تمامی آنها طی سال های گذشته شکست خورده است.
برهان با محکومیت هتک حرمت به قبر «حجر بن عدی» گفت: هتک حرمت مقدسات مسلمانان با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته و روزی فرا خواهد رسید که مردم کاخ های استکبار جهانی را ویران کنند.
وی خاطر نشان کرد: جنایت‌های وهابیون و جنایاتی که در سوریه و دیگر مناطق جهان برای ضربه زدن به اهداف متعالی دین مبین اسلام و با چراغ سبز آمریکا و ایادی استکبار طراحی شده است.
برهان همچنین به لزوم حفظ وحدت و اتحاد میان آحاد مسلمانان اشاره و تاکید کرد: اگر مسلمانان یکپارچگی خود را حفظ کرده و مراقب دسیسه های دشمنان باشند، به طور قطع به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.