به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز: رضا خانجانخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز روز سه شنبه 26 دی ماه در نشست  کمیته ایثارگران دهه فجر برنامه های این شهرستان را به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد.
رئیس بنیاد مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی که با خون مطهر خود نهال انقلاب را آبیاری کردند, گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است .
خانجانخانی برگزاری یادواره شهدای انقلاب, برگزاری همایش های ورزش همگانی از جمله دوچرخه سواری, روایت ایثار در مدارس, تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاههای اجرایی را از جمله برنامه های این کمیته در شهرستان مهریز اعلام کرد.
وی اضافه کرد: وقوع تحول بزرگ در ایران و استقرار حکومت جمهوری اسلامی مرهون ایثار و شجاعت کسانی است که با خون سرخ خود حیات انقلاب اسلامی را تضمین کردند و به همین مناسبت برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و گلباران قبور مطهر شهدا و همچنین دیدار و تجلیل از خانواده های آنان با هدف تجلیل از صبر و استقامت آنان در برنامه کمیته ایثارگران قرار گرفته است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز در پایان اظهار امیدواری کرد با برگزاری برنامه های بزرگداشت سی و نهمین سالگرد فجر انقلاب ضمن آشنا کردن نسل جوان و نوجوان جامعه با حماسه شهدا و ایثارگران, گوشه ای از دین خود به آنان را ادا کنیم.