برنامه های مرحله دوم طرح شتاب بخشی سوادآموزی در مهریز تبیین شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در جلسه ای که با حضور کلیه آموزشیاران نهضت سواد آموزی در مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد مدیر اداره نهضت سوادآموزی استان آقای معینی به تبیین برنامه های ریشه کنی بیسوادی پرداخت.
در جلسه ای که با حضور مدیریت آموزش و پرورش ،معاونین آموزشی و پشتیبانی و مهمان گرآمی آقای معینی از اداره کل آموزش و پرورش استان در جمع آموزشیاران سوادآموزی وپیشکسوتان نهضت سوادآموزی در نماز خانه مدیریت برگزار گردید.

حسن حاضری ضمن تبریک هفته بصیرت همچنین ۷دی سالروز دستور تشکیل نهضت سوادآموزی توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خوش آمد گویی به حاضرین به بیان  نکات کلیدی دستور امام راحل (قدس سره) پرداخت و ضمن تشکر از عملکرد همکاران خود در زمینه اقدامات انجام گرفته راجع به ریشه کنی بیسوادی از حاضرین خواست تا گام آخر را جهت تحقق صددرصدی کامل با سوادی بین جامعه هدف بین ۱۰الی ۴۹ سال بردارند. در ادامه مدیر نهضت آموزش و پرورش استان آقای معینی ضمن تشکر از تشکیل چنین همایشی به تبیین برنامه های مرحله دوم طر شتاببخشی پرداخت و درخواست نمود تا انشاء الله با یاری مسئولین شهرستان و آموزشیاران شهرستان خواسته دیرینه بنیانگذار جمهوری اسلامی محقق گردد و شهرستان جزء اولین شهرستانهایی باشد که اعلام نماید دیگر اولیاء بیسوادی در بین مدارس خود ندارد .

در پایان تعدادی لوح تقدیر که توسط نهضت سوادآموزی استان و مدیریت آموزش و پرورش تهیه شده بود به تعدادی از فعالان در عرصه ریشه کنی بیسوادی شهرستان اهداء گردید