فرمانده سپاه ناحیه مهریز اهم برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی در این شهرستان را اعلام کرد .

سرهنگ " علیرضا زارع "  گفت : به یاد  گرامیداشت این حماسه بزرگ و تکریم یاد و خاطره شهیدان والامقام  در طول هفته جاری و به مناسبت فتح خرمشهر ویژه برنامه های مختلفی در سطح شهرستان پیش بینی شده است .

وی اهم این برنامه ها را شامل: غبارروبی و عطر افشانی قبور منور و مطهر شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ٰ حضور گروهی از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در نمازجمعه ٰ برگزاری صبجگاه با شهدا در حسینیه شهدای گمنام در صبح شنبه سوم خرداد ماه ، رژه موتوری در روز شنبه سوم خرداد ، برگزاری همایش بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس شنبه شب بعد از نما مغرب و عشاء در حسینیه شهدای گمنام و برگزاری همایش بازخوانی حماسه خرمشهر در دانشگاه پیام نور خبر داد .

فرمانده سپاه ناحیه مهریز گفت: تجلیل از تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس  در عملیات بیت المقدس ، سرکشی به خانواده های معزز شهدای این عملیات در سطح شهرستان ، برنامه های فرهنگی ، سخنرانی و همایش و مسابقات نیز برگزار می شود .

زارع همچنین به برگزاری یادواره شهدای لاله های عاشورایی در دهستان خورمیزات و حسینیه عصمت آباد طی روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و سخنرانان برجسته کشوری خبر داد .