سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از برنامه های متعدد فرهنگی هنری این اداره به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز و نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز، اقایی با اعلام این خبر گفت: هفته دولت یادآور شهادت دو تن از رادمردان ایران اسلامی، شهیدان سرافراز رجایی و باهنر است و از این رو، این هفته دارای معانی و مفاهیم ارزشمند و والایی می باشد که با اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی عجین شده است .

آقایی افزود:ایام این هفته فرصت های مهم و ارزنده ای برای انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری می باشد و در همین راستا این اداره همچون سالهای گذشته برنامه های متعددی را به مناسبت هفته دولیت در نظر گرفته است.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شهرستان در نگار خانه آفرینش اداره و برگزاری کارگاه زنده خوشنویسی با محوریت سخنان شهیدان رجایی و باهنر  خبر داد.

وی برگزاری مسابقه فرهنگی مردان آسمانی ، برگزاری مراسم ویژه در کانونهای مساجد شهرستان، بازدید از کانونهای روستایی مساجدو خانه سالمندان،انجام تبلیغات محیطی،  شرکت کارکنان در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه و هم چنین مراسم غبار رویی گلزار شهدا را از جمله اقدامات دیگر این اداره به مناسبت این ایام برشمرد.

گفتنی است به مناسبت هفته دولت از کارمند نمونه این اداره نیز تقدیر خواهد شد.