برای اولین بار در استان یزد؛ دانشگاه آزاد اسلامی مهریز در رشته مکانیک دانشجو پذیرش می کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریزگفت: مهریز برای اولین بار در استان یزد در رشته مکانیک دانشجو پذیرش می کند.
جلیل بیک با اعلام اینکه در سال جاری برای اولین بار در استان یزد رشته کارشناسی ناپیوسته مکانیک گرایش ساخت، تولید و ماشین افزار در مهریز دانشجو می پذیرد و این رشته هم اکنون تنها در این شهرستان فعال می باشد افزود: از فارغ التحصیلان آموزشکده های استان دعوت می شود جهت ادامه تحصیل در رشته مکانیک به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز مراجعه که  قطعاً با پذیرش دانشجو، فضای خوب آموزشی و کارگاه های مجهزی را برای این رشته در نظر خواهیم گرفت.
بیک همچنین از افزایش سه رشته کارشناسی ارشد به رشته های این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی 91 - 90 رشته های کارشناسی ارشد برق گرایش قدرت، کارشناسی ارشد برق گرایش الکترونیک و کارشناسی ارشد برق گرایش کنترل به مجموع رشته های این دانشگاه افزوده شده که در سال تحصیلی جدید این دانشگاه مجموعاٌ در 33 رشته دانشجو پذیرش می کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز اولین دانشگاه مجهز به تمامی گرایش های رشته برق در استان می باشد گفت: تعداد رشته های فعال این دانشگاه هم اکنون 8 رشته کاردانی ناپیوسته، 6 رشته کاردانی پیوسته، 13 کارشناسی ناپیوسته، 3 رشته کارشناسی پیوسته، 3 رشته کارشناسی ارشد می باشد که با توجه به پتانسیل های موجود پیگیری هایی نیز برای پذیرش دانشجوی دكتری در حال انجام است.
وی تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه را از ابتدای تاسیس تاکنون 2008 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز با 25 نفر هیئت علمی مجرب و کارآزموده گام های موفقی را در حوزه آموزش عالی برداشته است به طوری که در حوزه پ‍ژوهش تعداد ۱۰ مقاله در مجلات ISI، تعداد ۲۲ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی، ۲۵ مقاله در كنفرانس‌های ملی و ۴۰ مقاله در كنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه و سه عنوان كتاب نیز در موضوعات برق و معماری منتشر كرده است.
وی در خصوص عملكرد عمرانی دانشگاه نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز دارای ۱۶ هكتار فضاست و هم‌اكنون چهار پروژه در حوزه‌های محوطه‌سازی، زیرسازی و ایجاد فضای سبز مناسب و زیبا در دست اجرا می باشد.