با حضور پرشور مردم؛ یادواره 72 شهید دهستان خورمیزات مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، با حضور پرشور مردم و مسئولین؛ یادواره لاله های عاشورایی گرامیداشت 72 شهید دهستان خورمیزات مهریز به مدت دو شب برگزار شد.
سخنرانی سردار اسدی مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی، حجت الاسلام و المسلمین دخیب عباس زارعزاده، حافظ قرآن محمدتقی خان از پاکستان و اجرای گروه فرهنگی هنری فدک، گروه موزیک، مداحی و مرثیه سرایی از برنامه های این مراسم و استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان، فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین استان و شهرستان هم میهمان ویژه این مراسم بودند.
سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه باید امروز قدردان شهدا باشیم افزود: قدر و منزلت شهدای ما از قدر و منزلت امام زاده های ما بالاتر است لذا وظیفه همه ما زنده نگهداشتن یاد شهدا، ادامه دادن راه آنها و ادای احترام به خانواده معظم شهداست، پس دعا کنیم‌ که خداوند متعال به همه ما توفیق قدردانی از خانواده معظم شهدا و ادامه دادن راه شهیدان را عنایت کند تا در قیامت شرمنده شهدا و امام شهیدان نباشیم.
سردار اسدی ولایت فقیه را تلالو معصوم دانست و گفت: اگر ولایت فقیه نباشد وضع ما به مراتب بدتر از کشورهایی چون عراق، افغانستان و پاکستان حال حاضر است، باید بدانیم عزت ما، شرافت ما و حیثیت ما در گرو ولایت فقیه است و زیر چتر ولایت فقیه در مقابل همه ظلم‌های عالم ایستادیم
وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره گفت: برگزاری این یادواره ها نعمت بزرگی برای نظام ماست و همچون دوران دفاع مقدس که مردم با کمک های مادی و معنوی خود در پشت جبهه ها یاری گر رزمندگان بودند امروز هم مردم شریف ما با همین بضاعتی که دارند از یاری دین خود کوتاهی نکرده و نمی کنند.


حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی در این مراسم با بیان اینکه باید امروز قدردان شهدا باشیم افزود: وظیفه همه ما زنده نگهداشتن یاد شهدا، ادامه دادن راه آنها و ادای احترام به خانواده معظم شهداست، پس دعا کنیم‌ که خداوند متعال به همه ما توفیق قدردانی از خانواده معظم شهدا و ادامه دادن راه شهیدان را عنایت کند تا در قیامت شرمنده شهدا و امام شهیدان نباشیم.
وی برگزاری این یادواره ها را نعمت بزرگی برای نظام دانست و گفت:همچون کمک های مردمی در پشت جبهه ها امروز هم مردم با همین بضاعتی که دارند از دین یاری می کنند.
ادیب یزدی با تاکید بر افزایش بصیرت مردم گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باید مردم بصیرت خود را افزایش دهند و رهنمودهای رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.