با حضور نماینده مجلس؛ قهرمانان دوچرخه سواری مهریز تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی، رضمانی مدیرعامل تیم کاشی پرسپولیس، محمدلجه نائب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان، سیدمصطفی سیدرضایی ازقهرمانان دوچرخه سواری  رکابزنان تیم کاشی پرسپولیس تجلیل شدند.
در این مراسم نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی بر شروع عملیات احداث پیست و کمپ دوچرخه سواری مهریز دومین پیست مجهز دوچرخه سواری کشور تاکید کرد.
وی قول مساعد جهت پیگیری این پیست دوچرخه سواری را داد و دفزود: دوچرخه‌سواران مهریزی با کمترین امکانات موجود خوشرنگ‌ترین مدال‌های آسیایی را کسب کردند و به طور قطع با احداث پیست دوچرخه‌سواری، زمینه‌های پیشرفت هر چه بیشتر ورزش دوچرخه‌سواری در این شهرستان فراهم خواهد شد.
زارعزاده فرهنگ بالا و صحیح ورزش دوچرخه‌سواری را در میان مردم شهرستان مهریز ستود و از زحمات هیئت دوچرخه سواری مهریز قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت ورزش از نظر اسلام، سلامت تن بعد از ایمان را مهم‌ترین موهبت و نعمت الهی دانست و گفت: رفتار و کردار ورزشکار می‌تواند در تمام عرصه‌ها مبلغ دین اسلام و شاهد گویای یک مکتب انسان‌ساز باشد.
در ادامه نیز رمضانی مدیرعامل باشگاه دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس مهریز از استمرار حمایت‌های خود از دوچرخه‌سواران مهریزی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های دیگر مسئولان و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، شاهد افتخارات ارزشمند دیگری برای مهریز باشیم.