با حضور معاون فرماندار؛ دانش آموزان ورزشکار مهریزی تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در همایشی با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان  350 دانش آموز ورزشکار مهریزی تجلیل شدند.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش مهریز در این مراسم اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری هزار و 450 نفر در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در مسابقات ورزشی مدارس شهرستان شرکت کردند که از این تعداد 950 نفر را دانش‌آموزان پسر و بقیه را دانش آموزان دختر تشکیل می‌دهند.
سید ذبیح‌الله میربلوکی عنوان کرد: در این مسابقات 350 نفر از دانش‌آموزان شهرستان مهریز موفق به کسب مقام‌های برتر در سطح شهرستان، استان و کشور شده‌اند.
وی مهم‌ترین مقام‌های کسب شده در این مسابقات را شامل مقام برتر مسابقات کشوری در رشته دو و میدانی، عضویت سه نفر از دانش‌آموزان نونهال مهریزی در تیم ملی زیر 13 سال فوتبال کشور و عضویت سه نفر دیگر از دانش‌آموزان شهرستان در تیم ملی دو و میدانی و دو نفر در تیم ملی دوچرخه‌سواری کشور برشمرد.
مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این مراسم، برگزاری این همایش را نشان‌دهنده اهمیت ورزش در آموزش و پرورش دانست و با اشاره به لزوم توجه دائمی به ورزش در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهترین دوران فراگیری و آموزش دانش‌آموزان به ویژه علوم ورزشی در مدارس سپری می‌شود.
حسن حاضری ادامه داد: علم تربیت بدنی، رشد و ارتقای دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی را تضمین می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش از درخشش دانش‌آموزان شهرستان در مسابقات استانی و کشوری ابراز رضایت کرد و از تلاش‌های دانش‌آموزان، معلمان و دبیران ورزش، معاونت و کارشناس تربیت بدنی قدردانی کرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهریز نیز در این آیین با اشاره به اینکه تقویت ورزش دانش‌آموزی راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن است، از توجه ویژه این معاونت همچنین برنامه‌های ویژه برای ورزش دانش‌آموزی خبر داد.
سید علیرضا طبائی‌فرد افزود: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل و یادگیری علم به امر ورزش و تربیت قوای جسمانی خود نیز بپردازند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با درس‌ خواندن و پیشرفت تحصیلی موجب سرافرازی کشور خود می‌شوند، خاطرنشان کرد: سعی کنید با شرکت در برنامه‌های ورزشی متنوع و انجام فعالیت‌های جسمانی همواره در صف اول آمادگی باشید تا بتوانید رهرو راه 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور به ویژه شهدای دانش‌آموز شهرستان باقی بمانید.
در پایان این همایش که معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند از 350 دانش‌آموز مهریزی که در سطح شهرستان، استان و کشور موفق به کسب مقام‌های برتر شده بودند با اهدای لوح تقدیر، حکم قهرمانی و هدایایی تجلیل شد.