به گزارش  روابط عمومی فرمانداری مهریز، در این مراسم ابتداء فرماندار شهرستان مهریز طی سخنانی با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط مسئولان در بخش های مختلف با ارائه گزارشی به آخرین وضعیت این شهرستان در زوایای مختلف اشاره کرد .

" سید محمد رستگاری " در ادامه به لزوم ایجاد یک بخش جدید در بخش مرکزی مهریز برای خدمات رسانی بهتر به مردم و همچنین قرار دادن برخی از مناطق روستایی این شهرستان در طرح روستاهای کمتر توسعه یافته استان شد .

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تشکر از بخشدار و معاون فرمانداری سابق مهریز از دو انتخاب جدید در این دو سمت از بدنه فرمانداری و جوان و با انگیزه بودن آنها به عنوان یک ظرفیت برای توسعه شهرستان یاد کرد .

" محمد علی طالبی " با اشاره به تدوین سند چشم  انداز توسعه شهرستان مهریز از فرماندار و سایر  مسئولان اجرایی مهریز خواست تا بر اساس آن و با همکاری همه افراد برای رسیدن به موفقیت تلاش مضاعف داشته باشند .

این مسئول با اشاره به نامگذاری امسال و همچنین طرح موضوع اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تفاضا کرد تا همگان برای  تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات معظم له بکوشند .

طالبی با اشاره به سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید نیز بر لزوم جدییت در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم و بخصوص دمیدن روح امید در همه افراد بیش از گذشته در شهرستان مهریز اقدامات  لازم و اساسی صورت گیرد .

وی در پایان از تمامی کسانی که برای موفقیت نظام و انقلاب در عرصه های مختلف می کوشند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود  تا فرماندار مهریز با همت و همکاری مجددانه مدیران اجرایی و قاطبه مردم ولایتمدار این دیار بیش از گذشته در رسالت خطیر خود موفق باشند .

در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های سید محمد ستگاری و محمد قهوه چی باشی با حکم استاندار یزد به ترتیب " محمد زارع " و " سید عباس طباطبایی " به عنوان معاون فرماندار و بخشدار مرکزی مهریز معرفی شدند .