با حضور معاون استاندار عملیات گاز رسانی به روستاهای کنجکوه و مزارع شور مهریز آغاز شد.

همزمان با هفته دولت با حضور احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ، رضا زارع زاده فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان عملیات گاز رسانی به روستای مزرعه شریف آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، همزمان با هفته دولت با حضور احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ، رضا زارع زاده فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان عملیات گاز رسانی به روستاهای کنجکوه و مزارع شور مهریز آغاز شد.

احمد ترحمی  توسعه روستايي را اصلي ترين و مهمترين موضوع توسعه پايدار دانست و اظهار داشت: توسعه پايدار و متوازن زماني محقق مي شود كه توسعه روستايي در آن نقش اساسي داشته باشد.

معان سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  افزود: توسعه روستايي وقتي محقق مي شود كه روستاييان نه تنها از زيرساخت ها و امكاناتي نظير آب، برق و مدرسه برخوردار باشند بلكه بتوانند از همه بركات و آثار توسعه نيز بهره مند شوند

وي با تاكيد بر توسعه سياسي، فرهنگي و اقتصادي در روستاها، تصريح كرد: روستاييان بايد خود را در همه امور كشور سهيم و شريك بدانند و لازم است ساز و كاري طراحي شود كه هيچكس در روستاها و مناطق محروم كشور احساس نكند كه نقش و سهم او در توسعه كشور كمتر از ديگر نقاط كشور است

همچنین فرماندار مهریز گفت این پروژه به حجم 170 کیلومتر شبکه گذاری و 600 انشعاب می باشد و تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهد رسید .

رضا زارع زاده افزود اعتبار هزینه شده این پروژه بالغ بر 225 میلیارد ریال می باشد که با اتمام آن حدود 700 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.