با حضور مسئولان استاني صورت گرفت؛ كلنگ‌زني احداث 3 پارك روستايي در مهريز

كلنگ احداث سه پارك روستايي در مناطق مختلف شهرستان مهريز با حضور مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد و جمعي از مسئولان به زمين زده شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاري فارس از مهريز، مديرعامل شركت تعاوني وحدت دهياران مهريز ظهر امروز در مراسم كلنگ‌زني يكي از سه پارك روستايي در مهريز اظهار داشت: اين سه پارك در روستاهاي سرو، ارنان و دهستان بهادران احداث خواهد شد.
صفر رحيمي افزود: اين پارك‌ها در مجموع 3هزار و 200 مترمربع وسعت دارند و فضاهايي نظير آلاچيق، سكوي نشيمن، محوطه بازي كودكان و فضاي سبز براي آنها پيش‌بيني شده است.
وي بيان كرد: براي احداث اين سه پارك در مجموع مبلغي حدود 55 ميليون تومان هزينه خواهد شد.
رحيمي افزود: با احداث اين سه پارك، تعداد پارك‌هاي روستاهاي تجهيز شده در بخش مركزي مهريز به 18 پارك خواهد رسيد.
وي گفت: عليآباد بهادران، مزرعه شريف، حاجي عبداله، باغ دهوك و مركز بهادران، گرده كوه، علي‌آباد چهل گزي و كريم آباد، علي مرادي، هرفته، ميرك آباد و سريزد از جمله روستاهاي مجهز به پارك هستند.
بخشدار مركزي مهريز نيز بيان كرد: ساخت پارك‌هاي روستايي در راستاي طرح محروميت‌زدايي از مناطق محروم و رسيدگي به روستاهاي كمتر توسعه يافته صورت مي‌گيرد.
ملك‌پور افزود: تمام تلاش ما اين است بتوانيم در يك برنامه زمان‌بندي شده با ايجاد و تجهيز پارك‌هاي روستايي گام‌هاي مؤثرتري در راستاي محروميت‌زدايي و رسيدگي به نقاط محروم برداريم.
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه در دولت‌هاي نهم و دهم كارهاي بزرگي براي روستاها انجام شده است، گفت: آسفالت‌ راه‌هاي روستايي، احداث خانه‌هاي بهداشت، توسعه مخابرات روستايي، اعطاي تسهيلات بلاعوض و قرض‌الحسنه بخش كشاورزي از مهم‌ترين اقداماتي است كه با همت دولت نهم و دهم انجام گرفته است.