با حضور فرماندار و مسئولین؛ بانک قوامین شعبه مهریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، دوازدهمین شعبه از بانک قوامین استان در مهریز در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان مهریز افتتاح شد.
در مراسم افتتاح دوازدهمین شعبه از بانک قوامین استان یزد در بلوار شهید بهشتی مهریز، مهدی تراب بیگی مدیر شعب بانک قوامین استان یزد با تأکید بر اینکه بانک قوامین در راستای خدمت‌رسانی به کارکنان خدوم نیروی انتظامی و دیگر اقشار مردم ایجاد شده است‏، اظهار داشت: مشتری‌مداری مهم‌ترین اولویت برنامه‌های بانک قوامین است.
وی با بیان اینکه بانک قوامین جلب رضایت و اعتماد مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است‏، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی نباید دغدغه معیشتی برای خود و خانواده خود را داشته باشند و ما در قوامین شأنی به غیر از خدمت‌گذاری به سبزپوشان نیروی انتظامی نداریم.
تراب بیگی افزود: این بانک وابسته به نیروی انتظامی، تأمین بخشی از نیازهای مالی کارکنان نیروی انتظامی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی در سراسر کشور از طریق ارائه خدمات متنوع در قالب قرض‌الحسنه، خدمات ویژه و سایر عقود اسلامی با استفاده از فن‌آوری‌های نوین بانکی را بر عهده دارد.
وی از افتتاح بانک قوامین در شهرستان‌های بافق و خاتم در آینده خبر داد و گفت: تمامی شهرستان‌های استان به جز بافق و خاتم از خدمات بانک قوامین استفاده می‌کنند.
فرماندار مهریز نیز در این مراسم از مسئولان نیروی انتظامی استان یزد برای افتتاح این بانک در شهرستان مهریز و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده منطقه انتظامی مهریز به خاطر پیگیری‌های انجام شده در این راستا، قدردانی کرد.