با حضور فرماندار مهریز؛ 30 واحدمسکونی مددجویان بهزیستی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، به مناسبت هفته بهزیستی با حضور فرماندار مهريز،‌ معاون توانبخشي بهزيستي استان يزد و جمعي از مسئولين شهرستان 30 واحدمسکونی مددجویان بهزیستی افتتاح شد.
دكتر علی ابهت رئیس بهزیستی شهرستان مهریز در مراسم افتتاحيه اين واحدهاي مسكوني گفت:
این واحدها در زمینی به مساحت 2660 متر مربع و زیربنای 2830 متر مربع در شهرک شهید صلواتی مهریز ساخته شده است.
دکتر ابهت بیان داشت: 555 میلیون تومان برای ساخت این 30 واحد هزینه شده است که از این مقدار 255 میلیون تومان از اعتبارات دولتی و 300 میلیون تومان نیز از مشارکت خیرین و سهم آورده مددجویان و معلولین تامین شده است.
مهدي كياني مقدم فرماندار مهريز در ادامه اين مراسم به خدمات ارزنده دولت براي حمايت از اقشار نيازمند اشاره و گفت: خدمات ارزنده دولت به ويژه دولت هاي نهم و دهم براي حمايت از اقشار نيازمند بر هيچكس پوشيده نيست و همگي بايد قدردان نظام و حكومت اسلاميمان باشيم.
وي افزود: يكي از دغدغه هاي نظام جمهوري اسلامي بعد از انقلاب، تأمين مسكن مردم بوده و همه دولت ها در اين زمينه خدماتي داشته اند، به خصوص در دو سه سال اخير با طرح مسكن مهر، گام بلندي در جهت مسكن دار شدن آن قشر از جامعه كه نياز به مسكن داشته اند، برداشته شد.
دكتر ناصر صباغ زادگان معاون توانبخشي بهزيستي استان يزد نيز در اين مراسم مددجویان  را یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه معرفي و به افزايش خدمات دهي دولت به اين قشر از جامعه اشاره كرد.
وی با تاکید بر بهبود خدمات رفاهی به خانواده های مددجویان، آنان را قشری از جامعه دانست که بیشتر در معرض آسیبهای روحی و روانی قرار دارند.
در پايان اين مراسم نيز با دستان فرماندار مهريز و ديگر مسئولين كليدهاي واحدهاي مسكوني به مددجويان تقديم شد.