با حضور فرماندار مهریز؛ یادواره 9 شهید روستای باغ دهوک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، یادواره 9 شهید روستای باغ دهوک مهریز در مراسمی با حضور اهالی روستا، فرماندار مهریز، بخشدار مرکزی و معاونت فرمانداری مهریز و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا تکیه ای در این مراسم با اشاره به اقتصاد مقاومتی و تحریم های امروز دشمن گفت: منظور از اقتصاد مقاومتی واقعی یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویاست نه یک اقتصاد منفعل و بسته چنانکه مقاومت برای دفع موانع پیشرفت و کوشش در مسیر حرکت و پیشرفت تعریف می‌شود.
وی با تاکيد بر اينکه مردم استان  يزد بايد در عدم استفاده از کالاي هاي خارجي سرآمد کشور باشند تصریح کرد: دشمن امروز مي خواهد با فشارها، تحريم ها و جلوگيري از چرخش چرخه توليد ايران، بازار ما را خراب کند و ما بايد به تعبير مقام معظم رهبري از اين پيچ تاريخي عبور کنيم و توطئه هاي دشمن را نقش بر آب کنيم.
در ادامه نیز هژبری از هادیان سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان داشت: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.
وی افزو: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک الگو برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسب این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است به جوانان ما منتقل شود و این فرهنگ برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.