با حضور فرماندار مهریز؛ نخستین مدرسه تمام هوشمند استان در مهریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نخستین مدرسه تمام هوشمند خیری استان یزد در آموزشگاه دکتر احمد زارعزاده مهریز افتتاح شد.
در سی وچهارمین سالروز جشن انقلاب شکوهمند اسلامی ، کلاسهای هوشمند آموزشگاه راهنمایی نمونه دکتر زارعزاده مهریز به عنوان یکی از مجهزترین مدارس راهنمایی استان یزد به سیستم هوشمند و پیشرفته ترین مدرسه از این حیث در مهریز، توسط فرماندار مهریز،مدیرعامل مجمع خیرین استان، مدیر آموزش و پرورش مهریزو مسئولین نوسازی مدارس استان  افتتاح گردید..
فرماندار مهریز در آیین افتتاحیه این طرح گفت: قطعا کیفی سازی امر آموزش و استفاده از فناوری های نوین موجب رغبت بیشتر دانش آموزان در فرایند یادگیری خواهد شد.
مهدی کیانی مقدم با اشاره به طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: راه‌اندازی مدارس هوشمند گامی در جهت رسیدن دانش‌آموزان به علم روز بوده که دولت به انجام آن اهتمام کامل دارد.
وی لزوم تحول در نظام تعلیم و تربیت، فراهم ساختن زیر ساختها از جمله هوشمند سازی مدارس در شرایط کنونی را ضروری دانست.
مدیر آموزش و پرورش مهریز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ساخت و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی در مهریز با جدیت دنبال می شود.
حسن حاضری افزود: هوشمند سازی مدارس در راستای تحول بنیادین درآموزش و پرورش که مد نظر مقام معظم رهبری و از تأکیدات وزیر آموزش و پرورش صورت گرفته و آموزش و پرورش مهریز نیز این امر را به عنوان یکی از برنامه های مهم آموزشی مد نظر قرار داده و اجرا نموده است.
در پایان این مراسم مدعوین و مسئولین با حضور در کلاسهای درس با چگونگی ارائه محتوای الکترونیکی به دانش آموزان آشنا شدند.