با حضور فرماندار مهریز؛ مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مهریز برگزار شد

فرماندار مهریز، جشن عاطفه‌ها را از ارزشمندترین حرکت‌های مردمی در کمک به هم‌نوعان دانست.

خبرگزاری فارس: جشن عاطفه‌ها از ارزشمندترین حرکت‌های مردمی است
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و به نقل از خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی‌مقدم در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها حرکت ارزشمندی است، اظهار داشت: در اسلام در مورد کمک به نیازمندان سفارش‌های بسیاری شده است و مردم باید به این مسئله مهم توجه جدی داشته باشند.
وی افزود: زیبایی این کار بیشتر به این است که می‌شود در آن اوج ایمان و باور را دید و از آن لذت برد و باید این نکته در انسان نهادینه شود که کمک به هم‌نوع ذاتا فرصتی برای نزدیک‌تر شدن به وجه‌الله است.
کیانی‌مقدم، جشن عاطفه‌ها را تقسیم شادی‌های خود با هم‌نوعان ذکر کرد و از عموم خواست تا در این جشن شرکت کنند.
وی عنوان کرد: کار کمیته امداد، کار مقدس و ارزشمندی است و برخی فراخوان‌های این نهاد نظیر جشن رمضان و جشن عاطفه‌ها باعث ایجاد همبستگی ملی و تلطیف فضای عمومی جامعه می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش مهریز نیز در این مراسم از استقرار پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در تمام مدارس مهریز خبر داد و اظهار داشت: در 104 مدرسه سطح شهر و روستا کمک‌های دانش‌آموزان، خانواده آنان و فرهنگیان جمع‌آوری می‌شود.
مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مهریز نیز در این مراسم در نخستین برنامه خود در شهرستان، جشن عاطفه‌ها را جشن با عظمت و معنویت همراه با اخلاص عاطفه‌ها معرفی کرد و گفت: اهل بیت (ع) اهل عاطفه و انفاق و دستگیری از فقرا و مساکین بودند و ما با تاسی از آنان در این جشن‌ها شرکت و کمک می‌کنیم.
سیدمهدی حسینی افزود: امسال 124 پایگاه در سطح شهرستان کمک‌های نوع دوستانه مردم مهریز را جمع‌آوری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 104 پایگاه در مدارس و بقیه در میادین و معابر اصلی شهر مستقر شده‌اند.
حسینی گفت: در سال گذشته در شهرستان مهریز بالغ بر 11 میلیون تومان در روز جشن عاطفه ها جمع‌آوری شد.