با حضور فرماندار مهریز، مجمع عالی بسیج مهریز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان تشکیل شد.
فرماندار مهریز در این نشست با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در زمینه لزوم  حضور بسیجیان درصحنه اظهار داشت:برنامه ریزیهای  تشکیلاتی موثردرمجموعه بسیج  که در سالهای اخیر درحال توسعه وسازماندهی می باشد با ایجاد انسجام هرچه بیشتر در این مجموعه به تحقق اهداف مقدس بسیج کمک خواهد نمود.
وی تشکیل شورای عالی بسیج را گامی در راستای  هم اندیشی، همدلی و خلق تصمیمات پر منفعت در مسیر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی،ا قتصادی، عقیدتی و...در جامعه عنوان کرد.
در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: هرچه از عمر پربركت انقلاب اسلامی می‌گذرد نياز به انجام برنامه‌ريزی‌های دقيق‌تر و كارشناسانه‌تر بيشتر احساس می‌شود چراكه دشمنان هر روز برای وارد ساختن ضربه يا ايجاد توقف در روند انقلاب اسلامی توطئه‌ی جديدی ترتيب می‌ دهند.
سرهنگ محمدرضا دهقان دهنوی گفت: مباحث تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و بصیرت باید به صورت کاربردی در تمام سازمان‌ها و نهادها مورد توجه و تاکید قرار گیرد.
در این نشست همچنین کارگروه های سلامت، اقتصادی، فرهنگی سیاسی، اجتماعی، بانوان؛ تربیتی اخلاقی، دفاعی، علمی آموزشی تعیین شدند.