فرماندار مهریزدر نشست شوراي اداري آموزش و پرورش مهريز گفت:برنامه ریزی دقیق برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از امور مهمی است که باید با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی بعمل آید .

سید محمد رستگاری "در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: تابستان و تعطیلی مدارس یک فرصت است که باید قدر آن را برای جذب دانش آموزان و تلاش برای شکوفایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت آنها دانست .

وی اظهار داشت: برای کاهش آسیب ها اجتماعی و برخی معضلات فرهنگی باید همه دستگاه های اجرایی در کنار آموزش و پرورش همکاری مضاعف داشته باشد و در این زمینه بکوشند .

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز در ادامه با قدردانی از اعضای این شورا برای انجام وظایف محوله و رسالت خطیر برنامه ریزی برای دانش آموزان بر ادامه اقدامات  و فعالیت ها تاکید کرد .

در ادامه همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز با گرامیداشت مناسبت های مختلف شمسی و قمری به برخی از اقدامات این اداره طی سالجاری اشاره و موفقیت ها را مدیون همکاری و تعامل سازنده با این مدیریت ذکر کرد .

" سید علی کارآموز " به نقش فعالیت های فرهنگی و مذهبی در غنی سازی اوقات فراغت و رشد و شکوفایی استعدادهای این نسل آینده ساز در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد .

وی همچنین به اجرای طرح هجرت سه در طول فصل تابستان در باب مرمت و تعمیر واحد های آموزشی توسط دانش آموزان بسیجی و با همکاری برخی از نهادها و دستگاه ها پرداخت  .