با حضور دانش آموزان و دانشجویان شعار مرگ بر آمریکا در مهریز طنین انداز شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه مهریز به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در همایش بزرگ استکبارستیزی حضور پیدا کردند.
بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی
جمعه مردم شهرمهریز در راهپیمایی به مناسبت ۱۳ آبان ماه حضور پیدا کردند و با سردادن شعارهای مختلف ضمن محکوم کردن توطئه های دشمنان، بر حمایت از نظام اسلامی تاکید کردند.
در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که بعد از خطبه های نماز جمعه در شهرستان مهریز برگزار شد مردم ولایت مدار این شهرستان در صفوفی به هم پیوسته با شعارهایی منسجم توطئه های آمریکا و جبهه استکبار را برضد مسلمانان جهان و مردم مسلمان ایران محکوم کردند و خواستار وحدت بیشتر دنیای اسلام برای مقابله با دشمنان شدند.
حضور پرشور دانش آموزان، جوانان و نوجوانان و دانشجویان مهریزی در این مراسم ضد استکباری از نقاط قابل توجه مراسم امروز در مهریز بود که به صورت خودجوش و منسجم از مسجد جامع ولی عصر(عج) تا حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) شعارهایی انقلابی و ضداستکباری را سرداده و با شور و هیجانی وصف ناپذیر پلاکاردهایی رادر محکومیت توطئه های آمریکا ورژیم منحوس صهیونیستی بر ضد مسلمانان جهان و منطقه حمل می کردند.