با حضور امام جمعه و فرماندار مهریز؛ زنگ سپس از مقام معلم در مدارس مهریز به صدا در آمد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در آغازین روز هفته معلم و به نشان قدر دانی از معلمان ،"زنگ سپاس معلم" طی مراسمی با حضور  حجت الاسلام والمسلمین برهان امام جمعه مهریز، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در دبیرستان فاطمیه نواخته شد.
حجت الاسلام و المسلمین برهان امام جمعه مهریز در بیان مقام معلم گفت: در شان و منزلت مقام معلم همین بس که روز شهادت بهترین یاران حضرت امام (ره) و سربازان امام زمان(عج) به نام روز معلم نامکذاری شده است.
وی افزود: این روز هویت مقام و منزلت معلم را می رساند و هر کس جز معلم نمی تواند پهلو بزند به شهید مطهری و ادامه دهنده راه او باشد.
امام جمعه مهریز تمامی کتب و آثار شهید مطهری را مرجع ارزنده ای برای تقویت باورهای دینی دانست و در توصیه ای به دانش آموزان، مطالعه کتاب های داستان راستان و تعلیم و تربیت شهید مطهری را سفارش کرد.
وی افزود: معلمان می بایست صاحب نظرانه و مجتهدانه علم و دانش را به دانش آموزان فرا دهند تا آنان نیز در آینده جزء صاحب نظران کشور عزیزمان ایران شوند و آینده ای درخشان را برای این ملت رقم زنند.
در پایان این مراسم نیز، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان با اهدای شاخه ای گل، از معلمان این دبیرستان قدردانی و روز معلم را به آنان تبریک گفتند