با حضور امام جمعه مهریز؛ اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، با حضور امام جمعه مهریز، سالاری دبیر هئیت والیبال استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مهریز برگزار شد.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مهریز جام یادواره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه حضرت مهدی، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز با شرکت 6 تیم در سالن شهید لجه ورزشگاه شهید محصل دیشب با دیدار نهایی بین تیم های تعاون روستایی یزد و شهدای خورمیز به پایان رسید.
در پایان این دیدار تیم تعاون روستایی یزد به نتیجه 3 بر 0 از سد تیم شهدای خورمیز گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم های شهدای خورمیز و شهدای بسیج نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
حجت الاسلام و السملین علی برهان امام جمعه مهریز در سخنانی با قدردانی از برگزارکنندگان این مسابقات، خواستار توجه و عنایت بیشتر مسئولین استان به ورزش مهریز شد و افزود: ظرفیت و پتانسیلی که در جوانان با استعداد مهریزی هست برای شکوفا شدن آنان، نیاز به حمایت و توجه بیشتر مسئولین استان دارد.
وی همچنین بر ترویج صحیح فرهنگ ورزش همراه با رعایت اخلاق اسلامی در جامعه و در بین ورزشكاران تاكید كرد و افزود: هياتهاي ورزشي بايد به ترويج الگوهاي اسلامي و اخلاقي در جامعه و بين ورزشكاران بپردازند، چرا كه اين امر داراي اثرات و بركات فراواني است.
وي به اهميت ورزش در نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره و خاطرنشان كرد: ورزش كردن براي جسم و روح انسان بسيار مهم بوده و شادابي را براي فرد و جامعه به ارمغان مي آورد.
برهان در ادامه با اشاره به اينكه در كنار ورزش بايد جنبه هاي اخلاقي نيز رعايت شود، تصريح كرد: در اماكن ورزشي در كنار پرورش قواي جسمي ورزشكاران، بايد به پرورش روح و معنويات نيز توجه كنيم تا جامعه اي سالم و پويا داشته باشيم.
در پایان نیز جوایز تیم های برتر اهدا شد.