با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها ،فرماندار ، معاون فرماندار،بخشدارمرکزی مهریز ، ،مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران و دهیاران بخش مرکزی شهرستان مهریز جلسه طرح های سرمایه گذاری و اشتغال زایی روستایی در محل سالن فرمانداری تشکیل و در خصوص این طرح های روستایی بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریزدرابتدا "سید محمد رستگاری "فرماندار مهریز با اشاره به طرح های اقدام شده سرمایه گذاری و اشتغال زایی در روستاهای بخش مرکزی ضمن تشکر از مدیرکل امور روستایی و شوراها و مسئولین مربوطه  خواستارراهنمایی و تشویق نمودن برای جذب مردم  توسط دهیاران  برای اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح ها شد.
 در ادامه" هادی مقیمی" مدیرکل امور روستایی و شوراهاافزود: دهیاران با تلاش هرچه بیشتر و هماهنگی با دستگاه های دولتی نسبت به راه اندازی این طرح ها و آشنا کردن عموم مردم نسبت به این طرح ها اقدام نمایند.
در پایان مدیرکل دفتر امور روستایی و هیئت همراه از زورخانه سنتی خورمیز علیا بازدید و در حاشیه این بازدید بیان نمود: ایجاد فضاهای ورزشی باعث شادی روح و جسم جوانان و همچنین سلامت بدن خواهد بود که از تلاش دهیار و کلیه مسولینی که در امر بازسازی و مرمت این بنا همکاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.