با بازسازی و افزایش 4 نازل بنزین؛ قدیمی‌ترین پمپ بنزین مهریز بهره‌برداری شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، جایگاه سوخت «بابا کرم» واقع در میدان امام حسین (ع) پس از حدود سه ماه تعطیلی به دلیل بازسازی محیط و مجهز کردن نازل‌ها با امروز با هشت نازل بنزین سوپر و معمولی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
برای این بازسازی بیش از 150 میلیون تومان از سوی مسئول جایگاه هزینه شده است.
مرحوم کرم زارع‌زاده معروف به «بابا کرم» از قدیمی‌ترین افرادی بود که در سالیان دور در مهریز به امر فروش نفت و مواد سوختی می‌پرداخت.
محمود زارع، رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد فعالیت جایگاه‌های سوخت منطقه مهریز از فعالیت 22 مرکز عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های مهریز و خاتم خبر داد و خاطرنشان کرد: 17جایگاه بنزین و گازوئیل و سی‌ان‌جی و پنج جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی در شهرستان‌های مهریز و خاتم وظیفه عرضه سوخت به مردم را بر عهده دارند.
زارع همچنین از احداث سه جایگاه جدید عرضه سوخت در شهرستان‌های مهریز و خاتم خبر داد و افزود: دو جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در شهرستان‌های مهریز و خاتم و یک جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان خاتم در حال احداث است.
وی عنوان کرد: با احداث این جایگاه‌ها، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی زیر نظر شرکت نفت ناحیه مهریز به 25 مرکز می‌رسد.
زارع در مورد جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرستان خاتم متذکر شد: یک جایگاه سی‌ان‌جی در مروست با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که انتقال گاز تنها مشکل تکمیل آن است.