به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:معاون امور عمرانی استاندار یزد در بازدید از طرح های مختلف عمرانی نیمه تمام مهریز بر پیگیری برای جذب اعتبارات و تکمیل آنها تاکید کرد

سید محمد رضا سید حسینی ‘  روز چهارشنبه در سفر به مهریز در معیت فرماندار این شهرستان و تعدادی از مدیران کل از تعدادی طرح های نیمه تمام منطقه در شهر و بخش مرکزی دیدن کرد.

وی از بوستان گلستان دو در مسیر جاده سنتو ، سالن چند منظوره بزرگ شهر در بلوار شهدای هفتم تیر ، عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهری ، ساختمان شبکه بهداشت و درمان و کتابخانه و فرهنگسرای خیری بازدید کرد .

معاون عمرانی استاندار یزد همچنین از ورزشگاه شهید محصیل ، تفرجگاه کوه ریگ ، پارک دولت آباد و کوثر ، ورودی مهریز ، سالن های ورزشی طرح صالحین و مجتمع خدماتی بین راهی در مجور جاده سنتو بازدید قرار گرفت .

سید حسینی در این بازدید ها با اشاره به اینکه اتمام طرح های نیمه تمام جزو اولویت های دولت برای تکمیل است بر پیگیری مسوولان اجرایی برای تحقق این امر شد .

در این بازدید ها همچنین فرماندار مهریز گزارشی از وضعیت طرح های نیمه تمام این شهرستان در شهر و روستاها اشاره و خواستار حمایت جدی مسوولان استان و تخصیص اعتبارات مورد نیاز شد .

سید محمد رستگاری از پیگیری اجرای طرح های مختلف عمرانی مهریز توسط مسوولان اجرایی استان و مهریز قدردانی کرد .