معاون سیاسی امنیتی و اجتماعي  استانداریزد از پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان مهریزبازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري  مهریز، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعي  استاندار یزد، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس ، فرماندار مهریز، ومدیر آموزش و پرورش این شهرستان از روند پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان مهریز بازدید به عمل آمد .
پروژه های در حال ساخت دبستان حضرت ابوالفضل(ع)، دبستان یاوران مهدی(عج)و دبستان مسکن مهر مورد بازدید قرار گرفت و هماهنگی های لازم در محل پروژه جهت تسریع در روند ساخت و افتتاح به منظور استفاده دانش آموزان انجام گردید.
دبستان 6 کلاسه حضرت ابوالفضل(ع) مهریزدر زمینی به مساحت  3 هزار و500 متر مربع و زیر بنای هزار متر مربع در دو طبقه با هزینه 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیساریایی عالی پناهندگان سازمان ملل و اعتبارات استانی در حال ساخت می باشد و با 85 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند . این دبستان در مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

دبستان 6 کلاسه مسکن مهر شهرستان مهریز نیزدر زمینی به مساحت 2هزار و 500 متر مربع و زیر بنای 950 متر مربع با هزینه 1 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت می باشد و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند واین دبستان در شهریورماه سال جاری(هفته دولت) به بهره برداری می رسد.

همچنین دبستان 10 کلاسه یاوران مهدی(عج( در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و زیر بنای 1700 متر مربع در دو طبقه با هزینه 17 میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج هدایت ابوئی در حال ساخت می باشد و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند و این دبستان هم در مهرماه سال جاری افتتاح می گردد.