سیدمحمد رستگاری، در بازدید از مجتمع در حال احداث فولاد و نورد محسن، از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست‌های این واحد تولیدی قرار گرفت.

فرماندار مهریز در پایان این بازدید گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری از جمله برنامه‌های جدی دولت است و در شهرستان مهریز نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در واقع این بازدیدها به منظور شناسایی موانع تولید و اشتغال انجام می‌شود و در جلسه‌ای که به صورت تخصصی و با حضور دستگاه‌های ذیربط استان برگزار خواهد شد، این مشکلات به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رستگاری توسعه سرمایه‌گذاری را یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی در شهرستان مهریز دانست و افزود: در این زمینه نیز آماده هرگونه حمایت و همکاری با سرمایه‌گذاران در چهارچوب قوانین و مقررات هستیم.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری و تامین اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌های کاری ما است و به دنبال حل مشکلات و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران هستیم تا با تدبیری درست بتوانیم سرمایه‌گذاری را رونق ببخشیم و خیل جوانان جویای کار را وارد عرصه کار و تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در مدت حضورش در شهرستان مهریز از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی بازدید کرده و احداث چنین شرکت عظیمی‌در شهرستان مایه خوشحالی است، تصریح کرد: صنعت شهرستان مهریز رو به رشد است و می‌توان با بررسی دقیق‌تر و برنامه‌ریزی اصولی، بر مشکلات غلبه کرد و آینده‌ای درخشان برای این شهرستان رقم زد.

مدیر مجتمع فولاد محسن مهریز نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور فرماندار مهریز در این مجموعه اظهار داشت: مقدمات زیربنایی ساخت این مجتمع عظیم فولادی در شهرستان مهریز فراهم شده و امیدواریم ظرف چند ماه آینده، مراحل اولیه فاز یک آن آغاز شود.

محسن رمضانی‌زاده با تاکید بر اینکه با آغاز اولیه این مجتمع، برای بیش از هزار و ۷۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این واحد صنعتی و حمایت از آن شد.

بازدید فرماندار مهریز از مجتمع فولاد و نورد محسن