همزمان با هفته جهاد کشاورزی فرماندار و رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهریز طی بازدید از چند واحد تولیدی کشاورزی و دام طیور به بررسی مشکلات این واحدهای تولیدی پرداختند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز" سید محمد رستگاری "فرماندار مهریز دیروز به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و کارشناسان مربوطه از واحد تولید گلهای زینتی گلخانه ایی و یک واحد تولید گلاب صنعتی در دهستان تنگ چنار بازدید نمودند . فرماندار مهریز در این بازدید با اشاره به استقبال کشاورزان مهریزی از کشت گل محمدی به لحاظ کم آب خواه بودن گفت : توسعه صنایع تکمیلی مانند گلاب گیری صنعتی در جوارروستاها، می تواند به بخش تولیدات کشاورزی و اشتغال زایی کمک نماید لذا سیاست دولت بر حمایت و توسعه این صنایع پاک است .

فرماندار مهریز سپس از یک واحد تولید مرغ گوشتی بازدید نمود و با مشکلات این واحد آشنا شد ا.
این واحد با ظرفیت 2000 قطعه مرغ گوشتی در دهستان تنگ چنار قرار دارد و با توجه به مشکلات مالی بخشی از سالن آن راه اندازی نشده است که فرماندار مهریز در این زمینه اظهار امیدواری کرد تا با پیگیری های لازم مشکل این واحد نیز حل شده و فاز سالن دوم آن نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسد .

فرماندار مهریز و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در ادامه از چند واحد تولید شیر و پرورش گاو شیری در مجتمع علی آباد و فتح آباد بازدید نمودند .

عمده مشکل این واحد های تولید مشکل تامین برق واحدها بود که با نظر فرماندار شهرستان مقرر گردید با مشارکت خود واحدهای تولیدی و مساعدت مسئولین برق شهرستان و حمایت مسئولین استان این مشکل نیز مرتفع گردد .

گفتنی است بازدید از مجتمع گلخانه ایی بهشت ارنان و یک باغ سیب در منطقه ارنان از دیگر برنامه های فرماندار شهرستان مهریز بود .