معاون برنامه ریزی استاندار یزد با حضور در شهرک سنگ و همچنین شهرک صنعتی مهریز از تعدادی واحد های تولیدی و صنعتی در دست ساخت این شهرستان دیدن کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، محمد رضا بابایی به همراه مدیرکل اقتصادی استاندار و سید محمد رستگاری فرماندار مهریز با حضور در شهرک سنگ و همچنین شهرک صنعتی این شهرستان از تعداد واحد های تولیدی و صنعتی در دست ساخت  دیدن کرد .

وی در این بازدید ها ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته بر عزم جدی دولت برای اتمام  واحد های صنعتی و تولیدی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند تاکید و خواستار فعالیت ببشتر  توسط بخش خصوصی شد .

بابایی اظهار داشت: سیاست دولت همانند گذشته بر حمایت جدی از سرمایه گذاران و راه اندازی واحد های در دست اقدام برای تولید بیشتر و بهتر و خدمت به جامعه اسلامی و مسئله مهم ایجاد اشتغال مولد و مفید است .

در این باردید ها ٰ سید محمد رستگاری فرماندار مهریز نیز از فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این شهرستان تشکر کرد و خواستار همراهی دولت با آنها در اتمام طرح های نیمه ساخت شد.

در این بازدیدها ٰ صاحبان صنایع و  شرکت های مختلف در دست احداث با ارائه گزارشی از روند طرح ها  و  نیاز  به اعتبارات برای تحقق کامل طرح های موجود د رشهرستان مهریزرااعلام کردند که قول پیگیری داده شد.