بازديد معاون استاندار از مهمترين پروژه هاي شهرستان مهريز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد روز سه شنبه در سفر به مهريز از مهمترين پروژ هاي اين شهرستان بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، محسن صادقیان در این بازدید که فرماندار مهریز حضور داشت  از مهمترين پروژه هاي اين شهرستان بازديد كرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازديد از ساختمان در حال ساخت كانون پرورش فكري كرودكان مهريز به اهمیت فعالیت های فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه برای پرورش فکر کودکان و نوجوانان موضوع مهمی است و دولت از تکمیل ساختمان کانون منطقه حمایت می کند.


وی با اشاره به اینکه تاکنون به رغم وجود محدودیت های مالی با همکاری و پیگیری مسئولان استان و مهریز کارهای خوبی انجام شد، برتداوم اقدام ها و تکمیل و بهره برداری از این پروژه نیمه تمام تاکید کرد.


رضا زارع زاده مهریزی افزود: تاکنون برنامه های خوبی در کانون برای افراد زیر پوشش اجرا شد که مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار گرفت، باید برای تکمیل مرکز شماره 2 آن اقدام شود.


وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت استان بتوان بیش از گذشته برای تکمیل و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهریز که وجود آن ضروری است، اقدام کرد.


تاکنون پنج میلیارد ریال صرف تکمیل ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان مهریز شد که ادامه کار به همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان و تخصیص بودجه لازم نیاز دارد.


همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در سفر به مهریز از محور کنج کوه برای تبدیل آبنما به پل تقاطع کنج کوه (پشت سیل بند)، پروژه مخزن ذخیره آب روستای ابراهیم آباد، محور میانکوه و مجتمع مرغداری تقی آباد و راه دسترسی به این پروژه بازدید کرد.