به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، سید محمد رستگاری صبح امروز در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی  مهریز ضمن بررسی مشکلات چند واحد صنعتی با حضور مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز با بیان این‌که در حال حاضر فعالیت بخشی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی مهریز مطلوب است، گفت: بعضی از واحدها مشکلاتی داشتند که درخواست‌های آن‌ها بررسی شد و تعدادی از مشکلات نیز در جلسه‌ای که به صورت تخصصی و با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزارخواهد شد، برطرف می‌شود. 

وی ادامه داد: هرچه واحدهای صنعتی و میزان تولید در شهرستان مهریز بیشتر باشد، به طور قطع مشکلات کمتری نیز در جامعه خواهیم داشت بنابراین بررسی و رفع این مشکلات از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ما در شهرستان مهریز است.

فرماندار مهریز با بیان این‌که بخشی از مشکلات که در شهرستان قابل پیگیری و رفع است را برطرف می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آن دسته از مشکلاتی که نیاز به پیگیری از مرکز داشته باشد به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که امیدوارم این بازدیدها موجب رفع مشکلات بخش تولید و رونق فضای کسب و کار در شهرستان شود.

رستگاری در این بازدید بر تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولید تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد که دولت یازدهم با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بتواند بخشی از منابع مالی حاصل از حامل‌های انرژی را در راستای تقویت تولید ملی به کار گرفته و در رفع موانع و مشکلات پیش‌روی واحدهای تولیدی و صنعتی گام‌های درست بردارد.

مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز نیز در این بازدید با اشاره به قابلیت‌ها و توانمند‌ی‌های موجود در شهرستان مهریز در بخش‌های مختلف اظهار کرد: این شهرستان با دارا بودن شهرک صنعتی مجهز و با تمام زیرساخت‌های اولیه از قبیل گاز، آب و فضای سبز نمونه‌ای از قابلیت‌های بسیار خوب در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت است و باید با همکاری و تعامل سازنده، زمینه جذب سرمایه‌گذاران را به این شهرستان فراهم کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 70 واحد فعال و نیمه فعال در این شهرک مستقر هستند که برای بیش از 2 هزار نفر اشتغالزایی کرده‌اند.