اینبار نماینده مجلس میزبان کاروان دوچرخه سواری صبح و سلامت بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، کاروان دوچرخه سواری صبح و سلامت مهریز که پنج شنبه های هر هفته ساعت 6:30 دقیقه صبح از میدان شهدای گمنام به راه می افتد این هفته همزمان با سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس دوچرخه سواران میهمان نماینده مردم مهریز بافق ابرکوه خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی بودند و مسیر میدان شهدای گمنام تا دفتر حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده را رکاب زدند و در پایان نیز به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.
سیدمحمد رستگاری معاونت فرمانداری مهریز نیز این هفته همراه با دوچرخه سواران این مسیر را رکاب زد.
نماینده مردم مهریز بافق ابرکوه خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران این کاروان دوچرخه سواری، خواستار ترویج و فرهنگ سازی هر چه بیشتر ورزش دوچرخه سواری در مهریز شد و گفت: استفاده از دوچرخه باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و این کار باید ابتدا از ادارات و نهادهای دولتی آغاز شود.
وی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز یزد، انعکاس هر چه بیشتر این برنامه را از صدا و سیمای مرکز یزد خواستار شد.
وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت:  زهد، ساده زیستی و شجاعت شهید مدرس مهمترین ویژگی این بزرگوار است و بهترین الگو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم می باشد.
زارعزاده اظهار داشت: روح بيداري، زمان‌شناسي، تيزهوشي و تقوايي شهيد مدرس عامل ورود به موقع وي به ميدان و مخالفت با دستگاه ظالم آن زمان بود.
وي افزود: شهيد مدرس سياست و ديانت را با هم آميخت و سياست را در متن قوانين پياده كرد و روحانيت را از تك بعدي بيرون آورده و وارد عرصه سياسي و اجتماعي همه‌جانبه كرد.