توسط مسوول روابط عمومی فرمانداری مهریز

مسوول روابط عمومی فرمانداری مهریز اهم برنامه های بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در این شهرستان اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریزعباس حکایتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله از 27 اردیبهشت لغایت سوم خرداد ماه به عنوان هفته ارتباطات نامگذاری شده است .

وی ادامه داد: در طول هفته ارتباطات در سطح استان یزد و مهریز با همکاری دستگاه های اجرایی و فعالان ارتباطات و روابط عمومی ها برنامه های مختلفی پیش بینی شده است .

این مسوول در ادامه به اهم برنامه های بزرگداشت هفته ارتباطات در این شهرستان اشاره و آنها را شامل غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور مسوولان روابط عمومی و اصحاب رسانه ، سرکشی به خانواده شهدا ، تجلیل از پیشکسوتان رسانه و و روابط عمومی ، برگزاری دوره علمی و آموزشی برای خبرنگاران و روابط عمومی ها ، برگزاری همایش تجلیل و غیره ذکر کرد .

حکایتی به تهیه و نصب بنر و پلاکارد و فضاسازی مناسب در سطح شهرستان و دستگاه های اجرایی در خصوص موضوع مهم هفته ارتباطات اشاره کرد .

وی گفت: در طول هفته ارتباطات باید با برنامه های مناسب همگان را بنحو شایسته در خصوص اهمیت کار در این بخش مهم آشنا کرد .

مسول روابط عمومی فرمانداری مهریز در ادامه به فعالیت خوب خبرنگاران و همچنین تعامل آنها با روابط عمومی دستگاه های اجرایی اشاره کرد .

حکایتی در پایان ضمن تبریک هفته ارتباطات ابراز امیدواری کرد تا با همدلی و همکاری هرچه بهتر و بیشتر اخبار و گزارشات عملکرد نظام و دولت به اطلاع مردم رسانده شود .