به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:"سیدمحمدرستگاری" در نشستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بر تکریم و پاسخگویی  ارباب رجوع تاکید و اظهار کرد: فلسفه وجود مسئولان و امکانات دستگاه‌‌‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و حل مشکلات آنان است.

وی بر تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور ثبت نام فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها تأکید کرد و از مردم شهرستان مهریز که نیازی به دریافت یارانه ندارد خواست به منظور کمک به چرخه اقتصاد کشور و جلوگیری از تورم و تلاش برای رسیدگی بیشتر به افراد نیازمند جامعه از دریافت یارانه انصراف دهند.

فرماندار مهریز تصریح کرد: اجرای دقیق و صحیح فاز دوم هدفمند نمودن یارانه‌ها بایستی به عنوان اولویت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی دست اندرکار باشد.

رستگاری اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و تسهیل روند ثبت‌نام افراد به ویژه در نقاط روستایی و عشایری باید به خوبی انجام شود و دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های خود را در این رابطه به ستاد ارائه کنند.

در ادامه این نشست توضیحات لازم پیرامون ثبت‌نام شهروندان و نحوه اجرای طرح از سوی دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان، کارشناس فن‌آوری اطلاعات فرمانداری مهریز ارائه و به سؤالات مطرح شده پاسخ داده شد.