فرماندار مهريز:

فرماندار مهریز گفت: انتقادهای سازنده ، دلسوزانه و همراه با ارائه پیشنهاد های دقیق توسط خبرنگاران عامل توسعه شهرستان خواهد بود و نقش مهمی در کمک به مسوولان در انجام بهتر وظایف دارد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز؛سید محمد رستگاری فرماندار مهريز  در جلسه مشترک خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: دغدغه اصلی خبرنگاران باید همواره پیشرفت شهر در سایه همدلی و تعامل سازنده باشد.

وی با بیان اینکه مهریز به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مجاورت جاده اصلی تهران - بندرعباس و وجود آثار متعدد تاریخی و آب هوای مناسب برای توسعه ، ادامه داد: خبرنگاران باید در کنار مدیران اجرایی برای توسعه متوازن شهر نسبت به معرفی ظرفیت های منطقه اقدام کنند.

فرماندار مهریز بيان کرد: خبرنگاران با تعامل جدی با مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی زمینه را برای معرفی هرچه بیشتر شهر و ظرفیت های بالقوه آن فراهم کنند و برای شکوفایی استعدادها نقش آفرین باشند.

بالاترين مقام اجرايي شهرستان تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق، به موقع ، شفاف و فراگیر با در نظر گرفتن منافع عمومی همیشه مورد تاکید نظام ، انقلاب و دولت است و خواهد بود و از آن حمایت می شود.

فرماندار مهریز یادآور شد: رسانه های گروهی باید در تهیه و انعکاس مطالب از فنون روز استفاده کنند و صادقانه نسبت به انتقال خدمات نظام و کشور فعالیت جدی تری داشته باشند.

نماينده دولت در مهريز با بیان اینکه خبرنگاران نسبت به دمیدن روح امید بیشتر در مردم تلاش کنند، اظهار کرد: نظام و دولت به رغم دشمنی های دنیای استکباری کارهای بسیار خوبی را انجام داده که باید خبرنگاران آن را منعکس کنند.

در این نشست بر تعامل بیش از گذشته خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مهریز در انعکاس اخبار عملکرد دولت و انتقال ظرفیت های شهرستان در رسانه های مختلف تاکید شد.