نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی:

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد سازنده و دقیق خبرنگاران به مسئولان امر در حل مشکلات، پیشگیری از آسیب ها و بازدهی بیشتر دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم کمک می کند.

محمدرضا صباغیان بافقی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران مهریز افزود: نقد عالمانه، هدیه بزرگ اسلامی است که باید همواره خبرنگاران با درایت و صادقانه از آن برای اصلاح امور استفاده کنند.
وی ادامه داد: در نظام اسلامی همه مدیران باید در قبال کارهایی که بر عهده دارند در مقابل سئوال های خبرنگاران و مردم پاسخگو باشند، اگر این امر مهم محقق شود جلو بسیاری از سوء استفاده ها و اختلاس ها گرفته می شود.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقاد در اصل بر اساس آموزه های دینی همان امر به معروف و نهی از منکر است که فراموش شد.
صباغیان بافقی یادآور شد: انتقاد خبرنگاران نسبت به مسئولان خدمت بزرگی است که باید از آن در راستای حرکت در مسیر اهداف کشور و تعالی جامعه بهره گرفت.
همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: هم اکنون 20 خبرنگار فعال ، 2 نشریه و یک پایگاه خبری مجوز دار در این شهرستان فعالیت دارند.
سیدرضا آقایی افزود: اکثر خبرگزاری ها در مهریز نمایندگی دارند که زیر نظر کانون خبرنگاران به تهیه و انعکاس اخبار شهرستان در رسانه های گروهی اقدام می کنند.

عباس حكايتي رييس شوراي هماهنگي روابط عموي هاي شهرستان مهريز در اين جلسه توضيحاتي پيرامون  اهمیت برگزاری منظم جلسات خبر نگاران با مسئولين شهرستان ارائه نمود .
در این نشست خبرنگاران بر رسیدگی به مسائل فرهنگی و عمران شهری، کمبود امکانات برای خبرنگاران، توجه به فعالیت های ورزشی در روستاها، گسترش مراکز آموزش عالی، رسیدگی به وضعیت مسکن جوانان، رفع معضل بیکاری، تقویت صنعت و ایجاد اشتغال تاکید کردند.