امام جمعه یزد در یادواره لاله های آسمانی مهریز: مهریزیها مردمانی پا در رکابند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: استان یزد به مردم شهرستان مهریز که مردمی ولایتمدار، پا در رکاب و همیشه در صحنه هستند افتخار می کند.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در یادواره لاله های آسمانی مهریز که در حسینیه باغ بهار با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، معاونت سیاسی استانداری یزد، امام جمعه مهریز، فرماندار مهریز و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد مردم مهریز را مردمانی پا در رکاب نام برد و گفت: استان یزد به مردم شهرستان مهریز که مردمی ولایتمدار، پا در رکاب و همیشه در صحنه هستند افتخار می کند.
وی با قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره و همچنین فعالیت ها و عملکرد مناسب امام جمعه مهریز از اوایل انقلاب تاکنون، از برخی روحانیون این شهرستان انتقاد کرد و آنان را به اتحاد و همدلی فراخواند.
وی تربیت فرزندان را از همان ابتدای کودکی مهم خواند و تصریح کرد: والدین باید از همان دوران کودکی دین را وجود فرزندان ترویج کنند.
ناصری نقش معلمان را در نظام تعلیم و تربیت مهم برشمرد و افزود: معلمان مسئولیت بزرگی را در قبال دانش آموزان بر عهده دارند لذا اولین نقطع قبل از یاد دادن الفبا به دانش آموزان، یاد دادن تزکیه، آراستگی و ساختار دینی و عقلانی است و این وظیفه الهی معلمان است.
وی  به تهدیدها و تحریم های غرب در چندین سال گذشته علیه ایران اشاره کرد و افزود:به لطف الهی و با ایستادگی مردم و تلاش دانشمندان ایرانی ملت ما تاکنون در مقابل این فشارها مقاومت کرده و در نهایت امروز شاهد پیشرفت ها و موفقیت های متعدد ایران در عرصه های مختلف هستیم.

یادواره لاله های آسمانی مهریز

 

یادواره لاله های آسمانی مهریز