امام جمعه و فرماندار مهریز رأی خود را به صندوق انداختند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، امام جمعه و فرماندار مهریز با حاضر شدن در تکیه حسینیه باغ‌بهار مهریز، به صورت مکانیزه رای دادند.
امام جمعه و فرماندار مهریز پس از بازدید از چند شعبه اخذ رأی در شهرستان با حاضر شدن در شعبه شماره چهار در تکیه حسینیه باغ بهار مهریز، رأی خود را به صندوق انداختند.
مردم وفادار و انقلابی شهرستان مهریز همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس و با اهدای 313 شهید گلگون کفن، ولایت‌مداری خود را به این انقلاب ثابت کرده بودند بار دیگر هم‌چون حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و مرحله اول همین انتخابات امروز در دقایق اولیه شروع رأی‌گیری، در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کردند تا لبیک دیگری به فرامین رهبر معظم انقلاب داده باشند.
در ساعات اولیه رأی‌گیری شاهد استقبال با شکوهی در شعبه‌های اخذ رأی در محلات مختلف شهرستان بودیم به طوری که مردم در شعبه‌هایی چون تکیه حسینیه باغ‌بهار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسجد براستین، ساعاتی در صفوفی طولانی برای رأی دادن به روی پا ایستادند.
اصحاب رسانه نیز امروز حضوری فعال و باشکوه در شعبه تکیه حسینیه باغ‌بهار و سایر شعب اخذ رای مهریز داشتند و تصاویر زیبایی از شکوه حضور مردم را به تصویر کشیدند.
در میان اقشار مختلف مردم، حضور ورزشکاران و دوچرخه سواران قهرمان و خوش آتیه شهرستان مهریز نیز از شاخص‌های این شعبه اخذ رای بود.