امام جمعه مهریز: مومنین از لیالی قدر کمال بهره را ببرند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام و المسلمین علی برهان امام جمعه مهریز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان شب‌های قدر را بهترين فرصت براى طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند دانست و افزود: ثواب یک شب قدر با عمر انسان برابری می کند وباید مومنین ازاین فرصت های طلائی بیشتر بهره مند گردد .
برهان تصريح كرد: پروردگار در اين شب‌ها، عنايت ويژه‌ای به بندگان خود دارد و آن را بهانه‌ای جهت آمرزش بندگان خود قرار داده است.
وی اظهار كرد: شياطين در ماه رمضان زندانی می‌شوند، در اين ماه مبارك درهای بهشت باز است، بنابراين برای رسيدن به مقام قرب الهی بايد تلاش كنيم و موانع را از سر راه خود برداريم.
امام جمعه مهريز در ادامه با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري درباره تحول در نظام آموزش و پرورش اظهار داشت: شيوه آموزش و پرورش كشورمان تاكنون وارداتي بوده كه اميدواريم مسئولان با احساس مسئوليت، اين نظام آموزشي را به شكل جدي و كارشناسانه متحول و اسلامي كنند
وی تاكيد كرد: بدون شك رشد و توسعه همه جانبه كشور زماني محقق مي شود كه سيستم آموزش و پرورش هم در مسير ارزش ها و اهداف مقدس حركت كند .
برهان گفت:براي پيشرفت هر چه بيشتر اين ملت و اين نظام اسلامي نيازمند تحول در نظام آموزش و پرورش با نگاهي نو به اسلامي بودن آموزش و پروش هستيم.
در پایان خطبه ها امام جمعه مهریز ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به بیان فضائل و مناقب آن امام همام پرداخت.
وی افزود: حسن، یعنی نیکی و نیکوکاری و امام حسن علیه السلام همیشه اهل نیکوکاری و کارهای نیک و پسندیده بودند؛ درست مثل پدر بزرگوارشان حضرت علی علیه السلام که هیچگاه کمکبه فقیران، نیازمندان و کودکان یتیم را فراموش نکرد.