امام جمعه مهریز:مهمترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ حریم ولایت است

به گزارش خبرگزاري فارس از مهريز، حجت‌الاسلام علي برهان در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه با اشاره به نمايش قدرت نظامي ملت ايران در رزمايش بزرگ پيامبر اعظم 6 اظهار داشت: اين رزمايش تنها بخشي از توانايي‌ها و توانمندي‌ها و اقتدار ملت ايران است.
وي بيان داشت: برگزاري رزمايش بزرگ پيامبر اعظم 6 و رونمايي از سيلوهاي زيرزميني پرتاب موشك سپاه بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي خارجي داشت.
برهان خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام بدانند كه تكنولوژي ساخت و اجراي سيلوهاي زيرزميني پرتاب موشك سپاه در رزمايش رسول اعظم 6 كاملا بومي بوده و بهدست تواناي متخصصان و جوانان كشور ساخته شده است و اين تنها گوشه‌اي از اقتدار و قدرت نظامي جمهوري اسلامي ايران است.
وي همچنين ضمن تبريك پيشاپيش ولادت‌هاي باسعادت و پرخير و بركت ماه شعبان، فرا رسيدن روز پاسدار در سالروز ميلاد امام حسين(ع) خاطرنشان كرد: پاسداران همواره در صحنه‌هاي حساس سياسي، نظامي، اجتماعي و سازندگي حضوري چشمگير داشته‌اند و امروز بايد با زمان‌شناسي و بصيرت از آرمان‌ها و اصول اسلام و انقلاب دفاع كنند.
برهان ايام ابتدايي ماه شعبان را از با بركت‌ترين ايام سال خواند و در مورد نامگذاري روز پاسدار بيان داشت: نامگذاري روز ميلاد حضرت امام حسين (ع) به نام روز پاسدار، نشانه جايگاه ارزشمند پاسداران در بين مردم است.
امام جمعه مهريز افزود: مهم‌ترين ويژگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حفظ حريم ولايت است و سپاه در طول هشت سال دفاع مقدس فداكاري‌هاي زيادي براي انقلاب اسلامي و حفظ نظام انجام داده و شهداي بزرگي را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
وي با ترجمه و تفسير آيه «و أعدّوا لهم ما استطعتم من قوّه» افزود: اين آيه وظيفه پاسداران در قبال انقلاب و اسلام را سنگين‌تر مي‌كند.
برهان اظهار داشت: پاسداران بايد به مرام و جوانمردي امام حسين (ع) اقتدا كنند.
وي در ديگر محورهاي سخنان خود به نقش زنان و حضور حماسي آنان در جامعه اشاره كرد و افزود: اسلام همواره خواستار اجتماعي بودن و حضور حماسي زنان در جامعه است اما براي حفظ شخصيت زن به داشتن حجابي كامل تاكيد دارد.