امام جمعه مهریز: فیلم‌های دهه فجر باید رنگ و بوی اسلامی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، امام جمعه مهریز با انتقاد از برخی فیلم‌های دهه فجر گفت: تمامی فیلم‌های دهه فجر و مسابقات باید رنگ و بوی اسلامی داشته باشند و با فیلم‌های ضدارزشی باید برخوردی جدی صورت گیرد.
حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مهریز با بیان اینکه اصحاب رسانه ذهنیت واقعی از دهه فجر را ایجاد کنند، اظهار داشت: خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و تمامی اصحاب رسانه باید در دهه فجر، ذهنیت ظلم‌ستیزی انقلاب و آشتی‌ناپذیری با کفر را ایجاد کنند.
وی برگزاری جشن و پایکوبی تنها را در ایام دهه فجر کافی ندانست و ادامه داد: اصحاب رسانه باید دهه فجر را یک تودهنی به دنیای کفر، مشت گره کرده بر روی استکبار نشان دهند و پنجه فولادین انقلاب را به سمت توطئه‌گران ضد ولایت و نظام دراز کنند.
برهان بر سالم برگزار شدن جشن‌های دهه فجر تأکید و خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری دهه فجر، شاداب و با قداست برگزار شدن آن است و نباید در اینگونه جشن‌ها حرکت‌های ضدارزشی انجام گیرد.
وی با انتقاد از برخی فیلم‌های دهه فجر گفت: تمامی فیلم‌های دهه فجر و مسابقات باید رنگ و بوی اسلامی داشته باشند و با فیلم‌های ضدارزشی باید برخوردی جدی صورت گیرد.
خطیب نماز جمعه مهریز تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدافع حق و اسلام است و ما نمی‌توانیم با آمریکا که ماهیت ظلم و ستم است، سازش کنیم.
وی بیان داشت: در برنامه‌های دهه فجر باید نسل جدید به ویژه جوانان مشارکت حداکثری داشته باشند تا از این طریق با رشادت‌هایی که پدران و مادران خود در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند، آشنا شوند.
وی گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، وظیفه همه ماست و ما می‌توانیم با فراهم آوردن زمینه شرکت باشکوه عموم مردم در مراسم ایام دهه فجر به بخشی از این وظیفه عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز با بیان فلسفه نامگذاری دهه فجر توسط امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام (ره) می‌توانست نام این دهه را دهه فتح یا دهه نصر نامگذاری کند، اما دلیل نامگذاری این دهه به نام فجر این است که همان‌گونه که سوره فجر هم آمده است، جنبه ظلم‌ستیزی این دهه مشخص شود.