امام جمعه مهریز: طرح های مبارزه با بدحجابی باید عملیاتی شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام برهان امام جمعه مهریز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور مفیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر اعضا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد پیرامون راهکارهای و عملکرد ادارات در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: برای ریشه کنی بدحجابی باید طرح ها و پیشنهادات کاربردی و عملیاتی شوند.
حجت الاسلام برهان شهرستان مهریز را الگویی مناسب برای استان و دیگر شهرستانها در جهت مبارزه با بدحجابی نام برد و افزود: از اعضای شورای فرهنگ عمومی انتظار می رود با راهکارها و اقداماتی که انجام خواهند داد با حفظ وضع موجود جامعه در راه ریشه کنی بدحجابی در این شهرستان قدم بردارند.
وی عفت و پاکدامنی را بحث مهم جامعه خواند و حضور همه مردم و دستگاهها همراه با تعامل و همفکری را در این فریضه مهم متذکر شد .
فرماندار مهریز نیز در ادامه افزود : برخورد قانوني با پديده بد حجابي و بي عفتي، تاثير بسزايي درپيشگيري از ظهور و بروز بسياري از ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي دارد.
وی پیرامون اهمیت حجاب مصونیتی که از قبال آن در جامعه پدید می آید مطالبی ایراد نمود .
در پایان نیز اعضا به ارائه پیشنهادات و راهکارهایی اجرایی در امر مبارزه با بدحجابی و ارائه رهنمودهایی برای ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان پرداختند که زمینه، علل و موانع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و آسیب شناسی آن از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.