امام جمعه مهریز: سپاه پاسداران عامل موثری در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام و المسلمین علی برهان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با تبریك و گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب در دوم اردیبهشت ماه سال 1358افزود: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، سپاه پاسداران با توجه به در اختیار داشتن نیروهای مردمی در قالب بسیج توانست، نقش ویژه‌ای را ایفا كندو پشت دشمن را لرزاند.
برهان سپاه پاسداران را عامل مهم و موثری در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بالاترین وظیفه حفاظت از انقلاب است که آن بر عهده سپاه پاسداران است.
وی ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس، شن های صحرای طبس را از لشکریان خدا نامید و گفت: حضرت امام خمینی(ره) آنقدر شب زنده داری و راز و نیاز و کسب علم می نمود که خدا به او کمک می کرد تا تمام عالم و آینده را ببیند، امام خمینی(ره) پیامبر و امام نبود، او غیب نمی دانست ولی امداد غیبی بر سرش سایه افکند.
وی افزود: نمونه بارز آن شکست مفتضحانه آمریکا در طبس بود، آنجا که خداوند شنها را فرستاد تا آمریکا را بی آبرو کند.
برهان تصریح کرد: آمریکا تمام برنامه های خود را مهیا کرده بود تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد ولی آمریکا از سخن حضرت امام که فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چیزی درک نکرد.
وی بیان داشت: مومنین به خود و دین خود ببالند که خداوند جاهای زیادی نشان داده که او با مومنین است.
وی در پایان درگذشت حجت الاسلام سیدیحیی حسینی منش مسئول سابق دفتر خود و امام جماعت سابق مسجد امام جعفرصادق(ع) مزويرآباد را تسلیت گفت و افزود: آقا یحیی از علمای متدین و مجاهد و ولایتمدار مهریز بود که درگذشت وی مردم شهرستان مهریز به ویژه محله مزویرآباد را اندوهگین کرد.
برهان از او به عنصری تاثیر گذار و موفق در بین جوانان محل یاد کرد و برای آن مرحوم رحمت و علو مقام و برای بازماندگان اجر و شکیبایی مسئلت داشت.