امام جمعه مهریز: سعه صدر نیاز اصلی مدیریت مدبرانه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  امام جمعه مهریز با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از سعه صدر نیست، گفت: سعه صدر نیاز اصلی مدیریت مدبرانه است.
حجت‌الاسلام علی برهان صبح امروز در گردهمایی فرماندار، سایر مدیران و کارمندان ادارات مهریز، داشتن سعه صدر را رمز موفقیت مدیران دانست.
وی اظهار داشت: سعه صدر از لازمه‌های مدیریت است همچنان ‌که حضرت موسی در ابتدای مأموریت خود از خداوند خواستار سعه صدر و فراخی سینه‌اش شد، تا بتواند چنین امر خطیری را به نحو شایسته انجام داده و به پایان برساند.
برهان با بیان اینکه هرچه سعه صدر بیشتر باشد همه چیز جز خدا در آن گم می‌شود، عنوان کرد: مبارزه با طاغوت و فرعونیان به ابزار نیاز دارد که مهم‌ترین آن داشتن سعه صدر است به همین دلیل رهبران سیاسی و مذهبی باید از آن برخوردار باشند.
امام جمعه مهریز ضمن قدردانی از تلا‌ش‌ها و زحمات مدیران شهرستان مهریز در خدمات‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: پذیرفتن مسئولیت فرصتی غیرقابل برگشت برای خدمت به مردم است.
وی بر اتحاد و همدلی با رعایت حق مردم و حفظ بیت‌المال تاکید کرد.
امام جمعه مهریز با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد عید سعید غدیرخم به آیات قرآنی درباره تکمیل شدن دین اسلام در واقعه غدیر خم اشاره کرد و افزود: یأس دشمنان و کافران پس از این حادثه عظیم تاریخی مشهود است.
وی غدیر را جشن بزرگ عبودیت الهی برای تکمیل شدن دین و کمال یافتن آن دانست و تصریح کرد: اگر به اهمیت عید غدیر پی‌ببریم دیگر هیچ مشکلی در مسیر زندگی برای سعادت پیدا نمی‌کنیم.
برهان افزود: دین خدا بی‌ولایت علی(ع) معنا ندارد و کسی که حب علی در دل ندارد در سراشیبی سقوط سوار بر اسب جهالت می‌تازد و به گمان باطل خود پا در مسیر حق می‌گذارد.