امام جمعه مهریز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهر: ماموران نيروي انتظامي بايد در اجتماعات مذهبي مراقب اخلالگران باشند تا خداي ناكرده با سوءاستفاده از ايام عاشورا حركات ضد انقلابي از خود نشان

امام جمعه مهریز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهر: ماموران نيروي انتظامي بايد در اجتماعات مذهبي مراقب اخلالگران باشند تا خداي ناكرده با سوءاستفاده از ايام عاشورا حركات ضد انقلابي از خود نشان ندهند

 

حجت‌الاسلام علي برهان  امام جمعه مهریز درديدار با سرگرد مسعود تقديسي، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان مهريز با اشاره به اغاز شدن ايام سوگواري و عزاداري اباعبدالله حسين (ع)، ضمن محكوم كردن اقدام قبيحانه گروهي فتنه‌گر در هتك حرمت به ساحت بنيانگذار جمهوري اسلامي و تقدير از زحمات پرسنل نيروي انتظامي در اين شهرستان اظهار داشت: در اين ايام فعاليت‌هاي نيروهاي خدوم انتظامي دو چندان مي‌شود.

وي از نيروي انتظامي شهرستان مهريز خواست با همكاري سازمان تبليغات اسلامي مهريز در ساماندهي هيئات مذهبي بكوشند و برنامه‌هاي عزاداري به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه مزاحمتي براي سخنرانان ايجاد نشود و هيئت‌ها در زمان سخنراني وارد جلسه سخنراني نشوند.
برهان همچنين يادآور شد: پرسنل نيروي انتظامي با اقتدار در مراسم حضور پيدا كنند تا مردم و ناموس آنها در سايه امنيت اين عزيزان با خاطري آسوده در مراسم عزاداري شركت كنند.
 وي افزود: نيروهاي انتظامي براي حفظ جان و مال و ناموس و آرمان‌هاي اين مردم و انقلاب حاضرند از جان خود بگذرند و همواره آسايش مردم را بر رفاه خود ترجيح داده‌اند.
برهان خاطرنشان كرد: ماموران نيروي انتظامي بايد در اجتماعات مذهبي مراقب اخلالگران باشند تا خداي ناكرده با سوءاستفاده از ايام عاشورا حركات ضد انقلابي از خود نشان ندهند.
وي تاكيد كرد: شهرستان مهريز يكي از شهرستان‌هاي سالم و با فضاي سياسي مناسب در كشور است و تاكنون در اين شهرستان با تلاش برادران نظامي و انتظامي هيچ‌گونه جريانات ضد انقلابي به وجود نيامده است.
برهان از مردم فهيم و شهيدپرور مهريز نيز خواست در صورت وجود هرگونه ناهنجاري ابتدا به صورت لساني تذكر دهند و سپس مسئولان نيروي انتظامي شهرستان را جريان اغتشاشات قرار دهند.